Thursday, 20 September 2012

Cara Mudah Untuk Dikejar Awek Seksi



Assalamualaikum, 
haa.. mesti ramai lelaki yang nak baca entri ni kan? 
Ni memang cara senang dan tersangatlah mudah untuk membuatkan awek mengejar korang..

Caranya macam ni..

Pertama dekati awek yang korang nak tu..
->
Berikan senyuman yang indah lagi berkeyakinan..
->
Berikan tatapan kepada anak matanya..
->
Pegang tangannya..
->
-->
--->
---->
----->
------>
------->

Sunday, 16 September 2012

Selamat Tinggal Syawal

Assalamualaikum... wahai belog berabuk lagi usang, Tamar sendiri tak tahu apa mahu dibuat untuk kamu.
Ingin saja Tamar campak kamu jauh-jauh dari hidup ini
tapi kamu sangat penting untuk Tamar di saat kebengongan.. haha..


wahai blog
Tidakkah Kamu rase bahawa kamu sangat usang dan sudah tidak layak untuk hidup ?
Tamar sendiri sudah tidak sanggup melihat wajahmu yang telah lama hidup kesepian tanpa ditukar..
Jika Tamar jadi kamu dah lama Tamar cakap

“tak guna punye tuan
haha...
Tamar sebenarnya tak tahu ape mau tulis 
tapi Tamar rindu nak merapu macam nenek tua
papepown Tamar nak buat ucapan sikit.. hihihi 




“Hari ini 29 syawal (HARI TERAKHIR). Tahniah kepada yang berjaya menunaikan ibadah puasa ramadhan dan puasa 6.. Kepada yang tak berjaya mencukupkan 6 hari, insyaallah taun depan leh cuba lagi.. Kepada yang taknak mencuba walaunpon berkemampuan, alangkah MALANGnya hidup anda... Selamat Beramal

Salam Syawal daripada Ahmad Fauzi Yahya dan Keluarga..

Huhuhu.. rase macam YB la plak... (Yang Besar)
Sekian saja untuk kali ini.. nak g sapu, kemas2 halaman belog ni yang dah bersemak samun... 



Selamat Mengemas!!!!!